Olav Mol is echt een lul
Frits van Turenhout
2004-10-03 16:22:12 UTC
Wie Kopspijkers dit weekend gezien heeft moet het toch met me eens zijn dat
Olav Mol echt het toppunt van een eikel is. Veel groter heb je ze niet in
Nederland, bijna erger nog dan dat kleine groepje onuitstaanbare Marokkaanse
ettertjes op scootertjes om maar eens de bodem van de Nederlandse
samenleving te benaderen.
Mol vertelde vol genoegen hoe hij ergens in een buitenland een oude vrouw
bij een bushalte zag staan, bepakt en bezakt. Maar wat hij ook zag was een
grote plas water voor die bushalte. Hij baalde er van dat hij daar niet
doorheen was gereden, dus is hij gekeerd en nogmaals langs die bushalte
gereden, dwars door de plas. Vol genoegen vertelde hij hoe het dametje droop
van het water.
Dat is voor mij hetzelfde als met zo'n scooter langs een oud dametje rijden
om haar tasje te gappen, het is zo laag, zo niets! Zo alleen maar bedoelt om
iemand zwaar te traumatiseren voor een kort moment van eigen genoegen.

Van zo iemand hoop je echt dat hij zich te barste rijdt de volgende keer dat
hij zo'n stunt uithaalt. EIKEL.

nul-nul
MeV
2004-10-03 16:25:26 UTC
Ik hoop nooit dat iemand zich te bartse rijdt maar dit iswel ronduit
belachelijk ja.

MeV
Arnold
2004-10-03 16:40:48 UTC
Post by Frits van Turenhout
[...]
Hij heeft ooit ook eens gezegd dat ie altijd te snel rijdt en zijn zoontje
zit er dan naast...Want zegt hij, en die wijsheid heeft hij zijn kind ook
meegegeven, als je dan al een bon krijgt voor te snel rijden, dan ook maar
meteen goed...Bij één of ander programma waar mensen weer eens af moesten
rijden, had ie ook steeds een grote bek tegen de instructeur...Waar haalt ie
de arrogantie vandaan zeg...? Bij het inparkeren ging het al fout en daar
moest ie om lachen...En je ziet het ook terugkomen in zijn commentaar, dat
van slechter naar HEEL VEEL SLECHTER gaat...Het wordt tijd dat er een andere
commentator opstaat, misschien dat de kwaliteit van Mol wat beter wordt...

Als hij ooit eens om een boom gekruld staat, zal ik er zeker geen traan om
laten...
--
Arnold (in baseball, a black man can swing a bat at a white man, without
starting a riot)...
Hans de Heer
2004-10-03 18:12:36 UTC
Post by Frits van Turenhout
[...]
Hmm, ik heb Kopspijkers niet gezien gisteren, maar als hij bovenstaand
verhaal inderdaad zo vertelde, is ie inderdaad een lul.

Groet, Hans
® in cirkel
2004-10-03 18:43:14 UTC
Post by Frits van Turenhout
van het water.
Hmm, ik heb Kopspijkers niet gezien gisteren, maar als hij bovenstaand
verhaal inderdaad zo vertelde, is ie inderdaad een lul.
Groet, Hans
Hij heeft het verhaal verteld in dat Golf programma op RTL 5. Volledig uit
zijn verband gehaald natuurlijk, maar hij heeft het inderdaad verteld. Het
was in Hongarije en het was geen oud vrouwtje maar gewoon 'een vrouw".
Kwajongensstreek, heb ik ook wel gedaan.
Azijnzeikerds die de man niet mogen maar zelf nog geen twee woorden zonder
haperen kunnen spreken, geen drie zinnen zonder fouten kunnen schrijven,
zien hier in weer een reden om OM af te branden.
Nou, ik heb commentaren gehoord in het Frans, Duits, Engels en "Belgisch" en
ik heb niets gehoord dat beter is dan het commentaar van OM.
Mr. Walker, vroeger BBC nu ITV wordt veel te oud, die weet van voren niet
dat hij van achteren leeft maar was wel de beste in zijn tijd. ( Hij kan
trouwens al wel dood zijn want ik heb al een poos niets meer van hem
gehoord)
De rest? Je kan beter een naar een verslag luisteren over groeiend gras.
OM praat veel en maakt fouten. Mensen die werken maken fouten. Mensen die
hard werken maken veel fouten. Ik ken mensen, en dat is dat hele zooitje
hier, (een enkele uitzondering daar gelaten) die géén fouten maken.
®oel
Hans de Heer
2004-10-03 18:47:58 UTC
Post by ® in cirkel
[...]
Dan ben jij ook een lul.

Groet, Hans
® in cirkel
2004-10-03 18:50:57 UTC
Post by Hans de Heer
Post by ® in cirkel
[...]
Ja, dat kan best. Maar ik heb liever dat jij het verteld dan de dokter. Want
die is wél bij zijn volle verstand.

®
Deff
2004-10-03 21:30:15 UTC
Post by ® in cirkel
Ja, dat kan best. Maar ik heb liever dat jij het verteld dan de dokter. Want
die is wél bij zijn volle verstand.
Ben je nu zelf ook een azijnzeikerd? (Je kunt nl. nog twee zinnen zonder
fouten schrijven.)
Vincenzo
2004-10-03 20:05:20 UTC
Post by ® in cirkel
[...]
Ben het helemaal met je eens. Dat commentaar geven bij wedstrijden is neit
zo makkelijk als iedereen denkt. Je moet voor de grap het programma "Komt
dat schot!" van BNN kijken. Dan zie je hoe moeilijk het is om goed, echt
goed, commentaar te geven.

Ok, hij maakt af en toe fouten, en soms mist hij wel eens wat, maar als je
het vergelijkt met het bedroevende niveau van de DTM-commentator van SBS, of
onze Belgische F1-vrinden, dan staat Olav er toch wel dik boven.

En dat zijn persoonlijkheid niet de beste is, dat maakt mij niet zoveel uit.
Ik vind het wel een grappig verhaal, beetje lullig, maar wel grappig.

Grz, Vincenzo
Wim Crabbé
2004-10-04 08:28:13 UTC
Post by ® in cirkel
[...]
Murray Walker is afaik al sinds eind 2001 op pensioen.
Wim
Rick
2004-10-04 11:23:42 UTC
� in cirkel wrote:
[...]
Post by ® in cirkel
De rest? Je kan beter een naar een verslag luisteren over groeiend gras.
OM praat veel en maakt fouten. Mensen die werken maken fouten. Mensen die
hard werken maken veel fouten.
Het probleem met OM is het verband tussen *teveel* praten en fouten maken.
Murray Walker maakte zelfs in z'n beste tijd ook veel fouten (daar werden
regelmatig grappen over gemaakt).

OM daarentegen lult aan een stuk door en *negeert* daarbij gewoon wat er op
de baan gebeurd, waardoor 'ie onnodige en irritante fouten gaat maken. Hij
is alleen maar met zichzelf bezig, en niet met z'n werk. De slotfase van de
GP van China was weer een typisch voorbeeld, gewoon door de actie
heenlullen, zelfs gewoon door de pitradio (die gvd eindelijk officieel werd
uitgezonden inclusief captions van wie er aan het woord was) heenlullen.

Als je je eigen verhaaltjes belangrijker vindt dan de woorden van een
coureur die op dat moment op de baan in actie is ben je ver heen.

Hard werken betekent als commentator dat je jezelf in dienst van de kijkers
en het evenement stelt, niet jezelf het middelpunt van de show maakt. Het
Kopspijkers verhaal illustreert duidelijk wat voor iemand meneer Mol is:
een asociale eikel die zichzelf het middelpunt van de wereld vindt. Wat hem
betreft is F1 de Olav Mol-show met wat autootjes op de achtergrond.

En het is nog erger sinds 'ie bij SBS zit, want daar is de grondhouding mbt
tot alle sport dat het gewoon een kapstokje is voor de SBS-show.
Willem
2004-10-03 19:58:56 UTC
Post by Hans de Heer
Hmm, ik heb Kopspijkers niet gezien gisteren, maar als hij bovenstaand
verhaal inderdaad zo vertelde, is ie inderdaad een lul.
Maandag 23:07 Ned 3 herhaling (Dacht ik. Even de gids checken)
--
Met vriendelijke groeten,
http://www.kowi.tk
Shidoobee
2004-10-03 21:45:49 UTC
Post by Willem
Post by Hans de Heer
[...]
Of je checkt ff de kopspijkers site...kun je alles vanavond nog terugzien
http://info.omroep.nl/vara/kopspijkers
Deff
2004-10-03 21:25:53 UTC
Had je iets anders van Mol verwacht? Het is een kind, en kinderen halen dat
soort streken uit.
balletje
2004-10-05 12:39:50 UTC
Post by Frits van Turenhout
[...]
Ik zag de herhaling,en je zou ook kunnen stellen,dat
OM wel erg moedig is,om zoiets te vertellen.
Een lul dus...................!
Rob
2004-10-05 13:03:53 UTC
Post by balletje
Ik zag de herhaling,en je zou ook kunnen stellen,dat
OM wel erg moedig is,om zoiets te vertellen.
Een lul dus...................!
Nu ben ik absoluut geen fan van Mol, maar ik zou toch graag eens het
programma willen zien waarin Mol dit gezegd heeft. Kopspijkers heeft er
namelijk een handje aan om dingen geheel uit hun verband te rukken en alleen
dat uit te zenden waar ze iemand (liefst commercieel) mee te kak kunnen
zetten.

Rob
Arnold
2004-10-05 13:08:33 UTC
Post by Rob
Post by balletje
[...]
Ik heb het programma "This is golf" helemaal gezien en ik kan zegge dat
Kopspijkers, niets uit het verband heeft gerukt...Alles letterlijk
overgenomen...
--
Arnold (in baseball, a black man can swing a bat at a white man, without
starting a riot)...
Rob
2004-10-05 14:26:00 UTC
Post by Frits van Turenhout
Post by Rob
[...]
Dan sluit ik me bij deze bij die mensen aan die Mol een lul vinden.

Rob
Shidoobee
2004-10-05 21:26:07 UTC
Post by Rob
Post by Frits van Turenhout
Post by Rob
[...]
Kom op zeg,.........
Ik denk niet dat er ver naast zit als ik zeg dat iedere automobilist,
daar wel 's over fantaseert...als ie een plas ziet en daar vlakbij een
persoon,
alleen omdat Mol zegt wat wij denken...is 't een lul....hypocriet hoor!!!

Ruud
Hans de Heer
2004-10-05 21:28:35 UTC
Post by Shidoobee
[...]
Erover fantaseren is nog iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. En er
zelfs speciaal voor terugrijden, als ik het allemaal goed begrijp. Dan ben
je toch een lul?

Groet, Hans
Herbert Ackermans
Dan zijn er veel lullen op de wereld.
Hans de Heer

Groet, Hans
Nico Bartels
2004-10-07 07:29:57 UTC
Post by Herbert Ackermans
Dan zijn er veel lullen op de wereld.
Welkom in de harde realiteit..
--
Ciao!
|\ |
Willem
2004-10-07 18:10:26 UTC
Post by Nico Bartels
Post by Herbert Ackermans
Dan zijn er veel lullen op de wereld.
Welkom in de harde realiteit..
Maar ondertussen hebben we wel Oalv Mol uit Nederland weggejaagd. Hij gaat
in spanje wonen volgens een interview in het AD.
Als je het artikel leest kun je de topic van deze thread alleen maar
onderschrijven..
Doei Olav....
--
Met vriendelijke groeten,
http://www.kowi.tk
Roodborstje
2004-10-05 13:08:12 UTC
Daar ben ik het wel mee eens, alhoewel je eigenlijk alleen
maar te kakken gezet kan worden als je maakbaar kakkerig bent;-)))

"Rob" <***@effeniet> schreef in bericht news:41629ba5$0$824$***@textreader.nntp.hccnet.nl...